MIT - co vsechno se tam musi vyplnit

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Březen 13 15:28:33 CET 2012

Ano, presne tak. A naucili. Taky jsem se pochopitelne na tom samem prikladu nachytal. Presne jsem si zkratkovite rekl, ze zaporne napeti je tam psane proto, ze zdroj je nakresleny opacne. Od te doby si uz v kazdem schematu nejprve peclive prekontroluji polohy plusu a minusu, takze jsem se naucil se na tomto typu priikladu jiz nenechat nachytat. A o to zrejme autorum presne slo.

Jakub Serych