Re: fázovací článek 90 stupňů pro kvadraturní VFO KV přijímače

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Březen 13 11:50:33 CET 2012

Abych se doplnil, můj prozatímní plán je použít DDS  AD9834 od Analog Devices, která funguje tak do 30MHz. Existuje možnost použít dvě DDS a naprogramovat je tak, aby generovaly signál posunutý o 90 stupňů. Dosáhnout rozumného posunu tímto stylem vzhledem k rozlišení fázového registru může být problém, ale hlavně to přede mnou už někdo zkoušel a měl problém s tím, že mu ty DDSky nepravidelně "utekly" o jeden tik hodin, což je katastrofa. Pokud to někdo zkoušel, zajímaly by mě praktické zkušenosti.

No a kvadraturní DDSky AD vyrábí také, ale spotřeba je někde jinde. Vyrábí kvadraturní DDSky ještě někdo jiný?

Vojta Bubník