[OT] Procesory intel (do PC)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 12 19:03:13 CET 2012

 12.3.2012, 18:58:37

Nevim, co take si Kefalin predstavujete pod pojmen "stredne vykony"
ale pro mne je to spise nejake i5 4-jadro (skutecne 4-jadro, ne
2-jadro s HT).
Na i3 pozor, oproti i5 maji nebo alespon drive mely deaktivovane
usporne funkce ale ne kazdemu to musi vadit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz