Re: Jak slozite je slozit DDS obvod?

JB asrock70 na seznam.cz
Pondělí Březen 12 10:26:47 CET 2012

Soulahas je to pekne udelane.
A abychom jen plane nechvalili , HP v nasobicce, ve schematu neni uvedena indukce civky, pise se 2,5z v ralu,(fotka) to vidim na maximalne 2,25z, ale indukce chybi, Neni uveden typ filtru jen trida a rad.
Prosim brat jako poznamku stoury, ktery obcas nekomu vede nebo "kritizuje" podobne prace., kdyz to srovnam s prumerem je to super, kdyz to srovnam s dily na hunanitnich oborech bylo by to na doktorat na fakulte socialne spravni ci politologicke.
V cem jste kreslil bloková schematka, porad na to neco hledam a ty vase se mi libi.

JB