Re: OT: Testování sw pro banky

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Neděle Březen 11 09:14:31 CET 2012

Ony banky maji docela bohaty repertoar sw ;) Ale tipnul bych si, ze ty
inzeraty hledaji cloveka na tzv. feature testing uzivatelskeho
rozhrani - tester nafasuje scenare, podle kterych proklikava treba
internetove bankovnictvi a hleda, co kde selze/neodpovida/dava spatna
cisla... Pokud clovek neni nadsenec do rozbijeni cizich veci, tak mi
to prijde dost nezazivne...

KR