Jak slozite je slozit DDS obvod?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 9 15:58:43 CET 2012

zavisi od konkretnej aplikacie ale IF filtre ktore som navrhoval pre lhc
s priepustnym pasmom do ~40MHz maju na 400MHz utlm 70-80dB bez
akychkolvek specialnych opatreni (tienenie, krabice, delene zeme a
pod.). Jedine co je na nich trochu ine je ze su diferencialne, ale to je
detail.
Mame tu aj doma robene filtre ktore maju utlm vyse 100dB v pasme o sirke
gigahertzu. Je to len o tom ako sa dany filter navrhne a zrealizuje.
Urcite by som tam nehladal ziadne zahady :-)
b.