Jak slozite je slozit DDS obvod?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 9 11:26:26 CET 2012

miesate dokopy viacero nezavislych veci.
Na hodiny pre DDS cip pouzili 100MHz lahko dostupny oscilator z ktoreho
vybrali mikropasikovym filtrom tretiu harmonicku. Slovo mikropasik nie
je az take magicke, proste sa to lahsie realizovalo ako ina forma filtra.
Druhy filter (38MHz) je na vystupe syntezatora. Z DA prevodnika
syntezatora vychadza cele spektrum frekvencii (je to vzorkovany signal)
z ktorych chcu vybrat len zakladny signal v prvom nyquistovom pasme pasme.
Tienena krabicka sa na taketo konstrukcie obycajne pouziva.
b.