Jak slozite je slozit DDS obvod?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 9 10:35:39 CET 2012

vybratie tretej harmonickej za carovanie zrovna nepovazujem :-))
Ak potrebujete ciste spektrum tak je naozaj jednoduchsie zobrat si
hotovy cip ktory bude bezat na radovo vyssej frekvencii ako generovany
signal a pouzit dostatocne kvalitny dolnopriepustny filter.
Transformator sa na vystup dava z dovodu potlacenia niektorych signalov,
ktore sa generuju pri DA prevode. Na prevod z diferencialneho na single
ended mozete pouzit operak.

b.