Raspberry Pi

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Březen 9 10:31:24 CET 2012

Farnell sa uz opiekol asi 2-3 roky dozadu na HawkBoarde, lacnejsej kopii
BeagleBoardov. Indicky konstrukter vytvoril sice v jeho podmienkach
funkcny, ale inak dost chybovy navrh, navyse s pamatami z nultej
serie, a dosky na predaj zamrzali v nahodnych intervaloch.
Na mrtvej produktovej stranke stranke je stale vyvesena sprava od TI:
http://www.hawkboard.org/

Z toho dovodu si skor myslim, ze uz Farnell neurobi tu istu chybu.

L.