*SPAM* Re: Raspberry Pi

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Březen 9 10:24:44 CET 2012

No ja (i kolega) porad pasu po nejakem opravdu nenarocnem (spotrebou)
minimalistickem webu, ktery bude vystrcen do netu (na nejake DMZ) a data
bude tahat z LAN.

Momentalne se v tomhle low-power segmentu docela dost deje.

Pak me to samozrejme zajima i z toho duvodu, ze v televizi nemam LAN a
tak by me zajimala nejaka krabicka co by umela tahat filmy z fileserveru
a poustet na HDMI.

Radek Vicek