Jak slozite je slozit DDS obvod?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 9 08:23:47 CET 2012

pokracovanie mailu, lebo som uz musel odist z domu :-)

na druhej strane vas procesor beziaci na 150MHz zrejme nebude schopny
krmit DA prevodnik rychlejsie ako 10-20-50 Msps (v pripade ze bude mat
predpocitane tabulky). Lacne DDS cipy (polovica ceny toho high end
modelu) maju vacsinou 10 alebo 12 bitove prevodniky, takze tam by sa
mozno nejake zlepsenie dalo dosiahnut.

Je to urcite o cene. Na domace pouzitie sa to bastlit neoplati, za
suciastky date rovnako a musite si jadro dds naprogramovat. Ak je to do
vyrobku s nejakou zaujimavou seriou tam sa asi daju usetrit peniaze.

Implementacia DDS nie je az taka zlozita, staci scitacka, register a
cordic ktory vypocita sin/cos alebo vyhladavacia pamat.

Jednu implementaciu kde sa aj ladiace slovo vypocitava on the fly z
dalsich ddsiek som dal sem http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/dds/
samotne jadro je blok C3 v strede hore (stlacte zoom in).

b.