Raspberry Pi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 8 18:03:25 CET 2012

Ja som nepisal ze mi chyba COM port,
pisal som ze mi chyba nieco co funguje na par desiatok metrov.
Ethernet je dobry sposob ako sa spojit s PC (XPort ma veskeru eletroniku v sebe), ale prevodnik TTL na RS485 stoji par supov
a potrebuje len minimu suciastok okolo. A navyse, kazda suciastka v ktorej bezi nejaky sw
predstavuje potencialne riziko vytuhnutia, konfigurovania atd...

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, March 08, 2012 3:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: Raspberry Pi

2012/3/8 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk>:
> No u tych COM portov mi stale chyba rozumna nahrada, nieco co funguje
> na par desiatok metrov a je mozne pripojit viac zariadeni hlavne u
> takychto mini PC. Blb je schopny dat USB aj do tanku.

Co ethernet? Musíme si uvědomit, k čemu RS232 port vlastně u PC převážně sloužil. K připojení myši, modemu, tiskárny, skenru, různých programátorů apod. Tedy v 90% na připojení zařízení, které měl uživatel na dostah ruky. Na dálkovou komunikaci se to obvykle nepoužívalo a navíc vlastně ani moc nehodilo.

Pro seriózní použití v průmyslu máte stejně dost jiných sběrnic, které se na to hodí líp než RS232.

P.K.