Re: Re: Laditelny rezonancni transformator?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 8 15:10:26 CET 2012

S tou sehnatelnosti mate pravdu ,ale nadeje umira posledni 60kHz ultrazvukove menice jsou take exoti a nakonec jsme je sehnali a nebylo to az tak drahe cca 100Kc/ks.
Nechci ani popirat ci menit fyzikalni zakony.
Nemecti soudruzi si hraji s necim podobnym jako my i kdyz zamrzli na 40kHz.
Diky vetsi kapacite 40kHz menice potrebuji cca 6,6mH rezonancni trafo.
Take jako prvni pouzili Amnidon 77 ale teplotne jim to plavalo tak hledali a nasli nejaky jiny ferit na ktery namotali 6,6mH, odhadem 80-120 zavity pri velikosti T50, dokonce na to provokativne udelali obrazek,
http://www.uloziste.net/full/4f58b7db073cf/IND.jpg
Bohuzel odmitaji prozradit jaky material je ta zluta cara, ale je to ferit, jednak mam to podle priznali a pak pri pouziti zelezoprachu pri velikosti T50 by to bylo napriklad na 26 cca 450 zavitu
Na testovani jsem to motal prave na zelezoprach T50-26, ale dalo to 320 zavitu a motat to jeste jednou respektive min 3x fakt nechci.
TC zcela jiste zavisi na magneticke mohutnosti, ale take na materilu , 43 ma magnetickou mohutnost mensi nez 77 presto ma TC 4x vetsi nez 77.

Za Magnetics diky,to jsme neznal,  mrknu na to treba neco najdu.

J.