Kam to ta veda dneska dopracovala

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Březen 8 15:07:43 CET 2012

musi tam byt nejaky bug. V zadani je ze napatie nemoze byt vyssie ako
2V, t.j. musi byt nizsie alebo rovne 2V. Tomu zodpoveda najjednoduchsi
delic ktoreho hodnoty sa daju vypocitat zo sustavy rovnic ktoru da
clovek dokopy za pol minuty. Vysledky boli spravne, ale stale som mal
cerveny krizik akoze riesenie je nespravne.
Ked ste tu zacali rozoberat 2V a tu nerovnost tak som vyskusal taky
realnejsi delic z praxe, dal som mu bias current asi 10kA aby nebol moc
makky (predsa ta ziarovka ho zatazi). Napatia spravne ale stale to
nechcelo akceptovat.
Tak som ten obvod trochu prekreslil aby sa nedotykali rezistory na
svojich pinoch, ale strcil som tam kus dratu a uz to zobralo.
Mozno bol problem aj v tom ze som neurobil DC analyzu, len nakreslil a
odoslal. Mal som to spocitane tak som vedel ze to bude fungovat.
b.