*SPAM* Re: Re[2]: Kam to ta veda dneska dopracovala

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 8 14:47:00 CET 2012

No me spis prekvapuje, ze zde nekteri to chapou tak, ze je to vychova k
samostatnosti a ze to je zadani pro inzenyry.

Tohle je odflaknute zadani - inzenyr v praxi resi zadani v kontextu toho
kam je zarizeni urceno - protoze zadani spojte bod A s bodem B muze byt
zeleznicni most pres reku a nebo lavka pro pesi. V obou pripadech je
zadani splneno, ale minimalne v jednom pripade to nebude fungovat.

Radek Vicek