Raspberry Pi

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Březen 8 14:28:36 CET 2012

Ja myslim, ze to je nepochopeni. Ta vec (taky uz ji mam objednanou) nebyla vyvijena ani pro bastlire ani pro tvurce domacich MM center. Je to predevsim pro 14lete skolaky, kteri si mohou z kapesneho koupit kousek hardwaru, na kterem budou delat sve prvni programatorske pokusy. To ze tam my v tehle konfere vice vidime ty pinove listy s par vyvedenyma portama je spise okrajovy jev.

Ale kazdopadne se na tu hracku take tesim.

Jakub Serych