Re: Laditelny rezonancni transformator?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 8 13:03:09 CET 2012

Asi ano, v kazdem pripade fyzicky to nefunguje tak jak spocitam ani jak odhadnu.
Na odsimulovani chybi realna data od namotaneho trafa a predevsim od toho ultrazvukoveho menice. Sice si zmerim kapacitu,ale i tu jen na 10kHz, paralelne k ni bude nejaky RLC clen a na to uz nemam vybaveni
Ekvivalentni model UZ menice by se hodil i na jine veci, bohuzel to nemam kde a cim zmerit.

Zkratka pokracuji v hledani vhodneho feritu,ktery bude mit mensi TC nez 77, urcite existuje podle grafu ma tak o rad lespi TC nez 77, bohuzel neznam oznaceni a ten kdo ho zna, odmita prozradit :-)
Neni nejaky univerzalni sw nbo kniha navyber feritu?
U amidonu mam poct, ze vytuhli pred 20lety a vrcholem jejich techniky jsou mizerne skeny manualu z 70let.
Epcos sice pro sva jadra cosi ma, ale je to dost neprehledne a chaoticke a jen pro tech par jejich materialu.
http://www.epcos.com/web/generator/Web/Sections/Components/Page,locale=en,a=2175274.html

J.