Re: Pripojení playstation 2 k monitoru

Čtvrtek Březen 8 09:29:57 CET 2012

Asi v bytu co pronajimate nemate prihlasenou televizi a nechcete ji tam
prihlasit (a platit za ni). Sveho casu jsem taky prebyval v byte kde byla
televize odhlasena a majitel se bal, kdyz jsem si privezl svou, aby kvuli
tomu nemel zadne opletacky.
Tak jsem se zeptal, snad tehdy primo v CT, jak je to s poplatky, pokud
si nekam prechodne prinesu svou televizi a bylo mi receno, resp. napsano,
ze staci, kdyz platim poplatky v miste sveho trvaleho bydliste.
Neni to taky tenhle pripad?