carnet - zmena nastaveni

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Březen 8 08:04:13 CET 2012

Dekuji za informace ...

dobrá odkládám přístroj na dno šuplíku, kam se leze jen případě extrémní
nudy ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ondřej Kozumplík
Sent: Wednesday, March 07, 2012 10:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: carnet - zmena nastaveni

ani ted vas nepotesim :) ten pic je tam v podstate pouze jako watchdog pro
gsm modul ve kterem bezi java aplikace (a ta obcas zatuhala, proto jsem tam
ten picak musel dat) a ani predratovat by to neslo, nema 2 uarty (pro
gsm+gps). a navic u toho gsm modulu byste musel nejprve vypnout autostart
javy :)

ne fakt - jak jsem rikal - radsi se na to vyprdnete, bylo by s tim moc
starosti :) pokud vam staci smska, tak si radeji nechte neco poslat od
cinanu za par stovek hotove, kde si jen nakonfigurujete tu smsku.

OK