tienene racky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 7 14:22:30 CET 2012

No zvonku hadam koli tym virivym prudom v plechu skrine.
A radove asi do stoviek MHz maximalne

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Wednesday, March 07, 2012 11:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: tienene racky

Takze vy si myslite, ze to bude dipol. Ked nad tym tak rozmyslam, moze to byt dipol ale asi len z vnutornej strany tej krabice. Pokial mate totiz hlbku vniku a plech je niekolko sto krat hrubsi, tak by mala doska plechu absorbovat vlnu uplne. A to mi prave nie je jasne, ze ked to na hrubke plechu z vnutorneho rozhrania vdaka skinefektu zatlmi a absorbuje, co bude na vonkajsom rozhrani plech vzduch. Ale uz mam o tom aspon nejaku predstavu... No nic aspon si doplnim a opravim svoj nazor na Faradayovu klietku. :)

A.