tienene racky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Březen 7 12:21:56 CET 2012

2012/3/6 Tomáš Vymětal <vymetalt na gmail.com>:

> Od toho se dělají ty zkoušky .. okolo skříně, na skříň (a případně do ní) se
> umístí senzory a testuje chování na "prototypu vybavení".

Ja som si myslel, ze sa ta krabica simuluje, len som si nevedel
predstavit ako. Takze aj tuna si doplnim trochu svoje vedomosti. Aj
ked si myslim, ze v zivote uz nic podobne robit nebudem a je mi to
prakticky na nic.

> Problém je v tom,
> že stačí mít ve žlabu různě umístěné kabely a už je všechno jinak. Co se
> týče konstrukce skříní, tak strašně moc dělá kvalitní nastřelení zemnících
> šroubů a perfektní pospojování. I jen jediná operace při výrobě bude
> provedena na 90% (což nezjistíte, pokud tyhle testy nezopakujete pro každou
> skříň) a výsledek nebude dle očekávání.

<konstatovanie a povzdych nad realitou zivota>
Ked som tu pred casom napisal nieco o konstrukcii krabiciek, tak ma
tunajsia celebrita oznacila za tliachaca a odporucila mi drzat hubu. A
vcera vyvsvitlo, ze nasa celebrita riesi tiez problem krabiciek. O ake
nevyspytatelne su cesty "novodobych kapitalistov"...

A.

>>> netesnosti. Na jednej - vnutornej strane plechu sa odraza vlna z