Opet elektroinstalace na aute

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 7 11:36:49 CET 2012


To asi nebude ten důvod, proč to drží, ono rozpojit někdy takový 30 let 
nevypojený faston, chce dvoje kleště, nebo ještě malým plochým šrobovákem 
rozevírám křidýlka.

Ale já teď hlavně jezdím tímhle, protože do menšího auta se prostě už 
nevejdeme, hlavně do kufru vjedu s nesloženým kočárkem:

http://www.youtube.com/watch?v=Mk9DAU8JJ70

Na to že nemá posilovač na nic, tak ty brzdy jsou fakt pěkně ostrý, vůbec se 
nedají srovnat s wartburgem nebo trabantem. Ale nevím o tom, že bych někdy 
takhle ostře zabrzdil, to by spíš mohli povídat ti vzadu, než jsem se naučil 
s tím brzdit, tak mi tam lítali jak hrušky. Ale zahrabat, to se mi povede 
ikdyž nechci.

Motor je silný tak jak je silný, prostě si musíte zvyknout, že to jede 
stejně jako plně naložený autobus. Teď tam mám zimní, jede to na nich i na 
sněhu hůř než na originálních dle zákona "letních", už je snad po sněhu, tak 
si je dám zpátky. Hlavně jsou menší, takže když jedu 100, tak to jede jenom 
80 a tak aspoň když mám za sebou kamion u konce obce, mu zavolám, aby mě 
zavčas předjel. Motor to má sice stejný s W353, ale výfuk ho naladí níž, 
takže táhne hodně i v nižších otáčkách, za cenu asi 5hp při max výkonu.

Co se týče toho jak co rezonuje, tak to je názorně předvedeno tady:

http://www.youtube.com/watch?v=FGhAGsq3Ny8


----- Původní zpráva ----- 
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>


2012/3/7 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Je mozne ze jen vypadl konektor z toho regulacniho knofliku. Na dvoutaktu 
> se
> nemuze stat, ze se vyklepe ten faston?

Vyklepe se vibracemi. Diesel vibruje v rytmu "kadle kadle", pokud se
faston dostal do mechanické rezonance, tak se holt vyklepal ;)
Dvoutakt vibruje v rytmu "ryn tyn tyn tyn", případně "prrrr" a na
trošku vyšší frekvenci než diesel, takže rezonanční kmitočet bude taky
jinde ;)



Další informace o konferenci Hw-list