Opet elektroinstalace na aute

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 7 09:48:22 CET 2012


Tak ja nevim...tluste draty tam mam taky (silnejsi nez bych tam dal ja), 
fastony take a pojistky tam jsou zcela urcite.

Jen stale nevim jaka je souvislost mezi spalovacim cyklem motoru a 
ne/funkci vetraku.

Je mozne ze jen vypadl konektor z toho regulacniho knofliku. Na 
dvoutaktu se nemuze stat, ze se vyklepe ten faston?

Radek Vicek

Dne 7.3.2012 9:09, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Větráky tam jsou 2, ale mají lety ověřené, spolehlivé mechanické
> přepínače s jasným vymezením oblastí zapnuto/vypnuto, vzhledem k dnešním
> autům tlusté dráty, klasické ploché fastony a hlavně taky pojistky. Už
> jsem měnil pojistku na větráku, ale větrák se rozběhl a dělal, že neví
> proč mi spálil tu pojistku.
>
> ----- Původní zpráva ----- Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
>
>
> Tak pokud tam nemate vetrak tak zcela urcite.
>
> Pokud mate tak mi pointa unika.
>
> Radek Vicek
>
> Dne 7.3.2012 8:39, Jaroslav Lukesh napsal(a):
>> Zlatej dvoutakt!
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>



Další informace o konferenci Hw-list