Vlasrni USB zarizeni na routeru Tp-link WR1043ND

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Úterý Březen 6 19:03:51 CET 2012

Vse jsem si procetl a skutecne se mi ted zda, ze sitove moduly budou
nejlepsi volba. Obava se zapasem s ovladaci prevladla.
Spezial ma ted v nabidce modul Nano WiReach SMT, ktery diky pripojeni
pres WiFi elegantne resi galvanicke oddeleni, ktere jsem mel v planu na
strane tech tri signalu.
Diky vsem za konzultaci a predevsim Pavlovi.

http://www.spezial.cz/connectone/bezdratove-seriove-rs232-wifi-moduly-iwifi-mini-secure-socket-iwifi-connectone.html

Tosa