tienene racky

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Úterý Březen 6 15:37:08 CET 2012

Jenže na stanovení těch parametrů jsou zase potřeba ty zkoušky, a ty
nikdo nedělá jen tak ... aby věděl.

Konkrétně jsem proklikal na stránkách a našel skříně, co se tehdy testovaly:
- Skříň pro použití jako samostatně stojící s bočnicemi o rozměrech:
(v-2000,š-600/800,hl-500/600mm)
- Skelet skříně galvanicky zinkovaný
- EMC těsnění lamelové – pružinové/pěnové
- Max. krytí IP 55
- Montáž dveří – pravé/levé
- Zámek „komfort,“ rozvorový
- Tlumení  60 dB
- Frekvence 30–1000 MHz

Barevné provedení dle potřeby, cena podle velikosti série (i přes to, že
je to katalogizovaný typ, pořád je to výrobně neseriový atyp).

TV