tienene racky

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Úterý Březen 6 14:49:13 CET 2012

A jestli jde o EMC, tak paní konstruktérka nám na tohle hezky
odpovídala, že každá skříň je EMC .. jen každá jinak. Je důležitý znát
charakteristiku, frekvence a požadovaný útlum (plus jestli chráníme
vnitřní vybavení proti záření zvenku nebo naopak) a teprve pak vybírat.
Z praxe můžu říct, že se tohle řeší zakázkově, tj. vezmou se ty
požadované parametry a vyvíjí skříň, což se hodí na větší série. U nás
se takhle mělo dodávat asi 50 skříní ročně (tuším) pro ČKD, do vývoje
zahučelo asi půl mega, z toho půlka na zkoušky. Jestli se to nakonec
rozjelo nevím, dva roky bylo ticho a pak jsem ve firmě končil.

TV