MECH: Mala pajeci/svareci souprava (bylo: Re: Re: Plynovy horak)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 6 12:36:06 CET 2012

No, to je krásný odkaz (díky za něj, tím pádem i za klíčová slova), už
dlouho po něčem takovém pokukuju. Nicméně v tomto dotazu se jedná o
natavování lepenky, takže těsně vedle ;-)

---
Jirka

> Nevim zda to tu uz nezaznelo nebo zda to neni uplne mimo, ale
> postupem casu jsem dosel k zaveru, ze na skutecne jemne tvrde pajeni
> je proste cisty PB na prd a pouzivam PB+O2 prvotni investice je mozna
> vetsi, ale vysledky a moznosti nesrovnatelene. Poridil jsme si
> http://www.ebay.com/itm/SMITH-LITTLE-TORCH-23-1001D-JEWELERS-TORCH-JEWELRY-5TIP-/200629955043?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb67a29e3

myslim ze jsem to kupola o dost levneji