Opet elektroinstalace na aute

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 6 12:14:52 CET 2012


Nene je to rucni ovladani (nastesti) - ten termistor je tam pocitam jen 
kvuli klimatizaci.

No jak jsem psal tak mam hotove desky 
http://www.cncnet.info/storage/200906291526_profipot_botom.jpg ktere 
krome rizeni driveru krokacu jdou osadit i jako dvojity PWM regulator - 
jen se vymeni FW v MCU - takze nebudu vymyslet nic jineho - navic na to 
vsechno mam.

Jen se bojim zda tam neni nejaka obstrukce kvuli tomu bufiku.


Radek Vicek

Dne 6.3.2012 12:03, Jirka napsal(a):
> Ta regulace je čistě ruční, nebo tam je nějaká zpětná vazba (podle toho
> vývodu pro termostat)?
>
> Jestli jde o ruční regulátor, udělal bych tak 100 Hz PWM s 555 a
> MOSFETem, k motoru samozřejmě antiparalelní dioda. 555 lze řídit napětím
> do vývodu 5, získá se tak střída 0 - 100%, i když se poněkud mění i
> základní kmitočet.
>
> Příp. lze postavit PWM s dvojitým OZ (první jako generátor trojúhelníku,
> druhý jako komparátor pro ten trojúhelník s regulačním napětím coby
> referencí => opět z něj leze PWM se střídou 0-100%) a k němu zase MOSFET.
>
> Moc rušit by to nemělo (základní frekvence bude nízko), příp. by asi šlo
> poněkud zešikmit hrany RC členem do G MOSFETu (tak, aby se ohříval ještě
> snesitelně).
>
> Samozřejmostí jsou ochrany (transil, C), resp. stabilizované napájení
> pro 555, ev. transil i pro MOSFET (dle typu a odolnosti).
>
> V obou případech jde o triviální, klasické, vždy snadno opravitelné
> zapojení.
>
> ---
> Jirka



Další informace o konferenci Hw-list