Opet elektroinstalace na aute

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 6 10:34:26 CET 2012

Jestli to tam bude nejake prohorele tak to stejne dopadne tak, ze vezmu
desticku co jich tu mam celej stos - promerim co leze z toho potaku v
palubce a napisu si do MCU regulator s klasickou PWM. Vyjde to levneji
nez kupovat ty dva tranzistory v TO3, ktere jsem ale mimochodem nastasto
posledni dva sehnal tady v CB. Takze tomu dam sanci a jinak pujdu cestou
"vlastniho" auta.

Radek Vicek