Pajka pro rucni pajeni ROHS

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pondělí Březen 5 16:11:07 CET 2012

Mam dobre viacrocne skusenosti z vyroby s
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=56180
alebo aj s 0,7mm verziou zo SOS (aj ked je od ineho vyrobcu). Relativne
dobre sa rozlieva, podstatne lepsie nez prve bezolovnate ciny, ktore boli
na trhu, aj ked olovo to uz nie je :-(

M.

Dňa 2. marca 2012 16:19, Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(-a):