Plynovy horak

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 5 14:35:21 CET 2012

Tak ono tvrde pajeni neni jen pajeni mosazi. Myslim ze vse nad 450-500st
je povazovano za tvrde pajeni - treba pajky s vysokym obsahem stribra
40% maji teplotu taveni kolem 600st.

Chci to jednak na kaleni a popousteni hodinarskych dilu - takze velmi
male - tady ma neco podobneho:

http://www.youtube.com/watch?v=lfAWGgzYloo&feature=related
cca 5 minuta

mimochodem nevite nekdo co je to za meterial co do toho zapichuje ty
spendlicky? neni to bezna zlatnicka cihla - ta je keramicka - do toho se
neda nic zapichnout

http://www.youtube.com/watch?v=lfAWGgzYloo&feature=related
cca 1:40

(jinak celej ten serial je uzasnej - je to vyroba pouzdra na cibule -
uplne od zacatku - je videt co to da prace)

Ta Meva v podstate podobna, ale nevidim tam serizeni vzduchu - tak mam
strach aby se to neserizovalo JEN plynem a tudiz to neslo poradne ztlumit.

Radek Vicek