OT: Plynovy horak

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Březen 5 14:32:06 CET 2012

Kolaga tvrdi neco jineho, pry uz to nekomu bouchlo. A plnil venku.  Jak se
muze plyn zapalit? Plnil s cigaretou v puse? Skrknul lahvi o beton a hodil
jiskru? Nevim a decela by mne to zajimalo jak se mu to povedlo.

(Taky nemam rad plneni plynu,. ale jina cesta bohuzel neni, zijeme v
podivnem svete. Vymena 5KG lahev stala posledne 50Kc. 200 gramu kartus na
hory 240Kc.)

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Glajc Pavel" <pavel.glajc na del.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 05, 2012 2:18 PM
Subject: Re[2]: OT: Plynovy horak

Dovolím si trochu nesouhlasit....
Ponechme stranou otázku legálnosti, či bezpečnosti přepouštění plynu. :-)
Plnit jdou všechny. I propichovací. Ale nejdou sundat z hořáku. Proto jsem
psal, že redukci je třeba na hořák ne na bombu.
Pokud se plní s rozumem nevybuchují. Nesmí se přeplnit tj. plnit jen na max.
gramáž. Pokud bude zájem, pošlu popis.
Pavel Glajc