OT: Editor pro PLC

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Březen 4 21:04:06 CET 2012

Ja jej taky mam proto jsem jej navrhl.

Ohledne ovladani, zkuste napsat navrhy na zlepseni do teca, mozna to doplni,
pripadne upravi.
Reportoval jsem jim dve zavady a jedna byla vyresena do cca 2 dnu, druha
byla taky nejak vykomunikovana.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na avizo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 04, 2012 8:42 PM
Subject: Re: OT: Editor pro PLC

Dne 4.3.2012 20:26, hw na itherm.cz napsal(a):
> A neslo by pouzivat Mosaic jen jako text editor?
> mozna i se softplc by se to dalo testovat.
>
> Pavel

Já mám Mosaic i s licencí, jen ten editor mi moc nevyhovuje. Jsem z
profese zvyklý (živím se jako programátor) na poněkud propracovanější
editory a trochu mi to chybí. Zbytek IDE je v pořádku, hlavně se mi líbí
práce s konfigurací - ale to může taky tím, že jsem zatím nenarazil na
složitější problém :-)

Díky
JF