Pajka pro rucni pajeni ROHS

Miroslav Velen miroslav.velen na seznam.cz
Neděle Březen 4 21:02:07 CET 2012

Zdravím,

a složení Sn42Bi58 někdo zkoušel (teplota tání 138C)? Konkrétně jsem to
viděl v TME jako pastu
(http://www.tme.eu/cz/details/asnbin_35/pajky-pasty/amtech/nc-sn42bi58t387-35/#),
jako drát nee. Jaká zrada hrozí v případě toho materiálu?

MV