Vlasrni USB zarizeni na routeru Tp-link WR1043ND

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Březen 4 00:30:53 CET 2012

Vim ze Vam vnucuji jine reseni, nez jste poptaval, ale ono je dneska
prakticky stejne slozite vyrobit to zarizeni do usb nebo to vyrobit
rovnou na eternet.
Viz:
http://tuxgraphics.org/electronics/200606/article06061.shtml
a dalsi clanky na tomto serveru.