Laditelny rezonancni transformator?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 2 23:28:35 CET 2012

Toroid ale nééé, to je uzavřený mag. obvod bez možnosti doladění...

Předpokládám, že půjde o něco jako UZ měřič vzdálenosti, možná do auta,
ne? Měnič je - zdá se - zapojený jako vysílací i přijímací zároveň...

Třeba by to šlo vyřešit nějak jinak, tedy bez laděného trafa. Popř. ta
zmíněná mezera způsobí menší závislost celkové permeability na teplotě,
na druhou stranu permeabilita bude samozřejmě menší jako taková a bude
třeba víc závitů...

---
Jirka