OT: boj proti byrokratum a jinym smejdum apod. (bylo: Re: Re: Rozvodnice)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 2 19:54:05 CET 2012

Já osciluju mezi tím Vámi popsaným nakopáním prdele a mnou zmíněnou
ignorací, podle momentální nálady. Gándhíovské (a nakonec i křesťanské)
je to druhé, jen si občas nejsem jistý účinností. Tím spíš, že řada lidí
se má pořád ještě dobře a tak ve svém sobeckém strachu o dobré bydlo
prohlašují kdejakou bolšlevárnu za "přece normální", "potřebnou",
"nutnou" atd.

Připomínají mi kariéristy vstupující za minulého režimu do partaje, i
když si třeba někde za zády šuškali úplně něco jiného...

Každopádně NĚCO je potřeba dělat a možná není úplně rozhodující, zda
aktivně či pasivně. Hlavně nemlčet a neohýbat záda.

Pro admina: považujte můj příspěvek třeba za "páteční OT", i když tenhle
termín taky nemusím, pochází z čičmundovatění v openspace u různých
globalizátorů, kde si ovce mohou v pátek na sebe dokonce vzít - považte
- třeba i jeansy...

Tak.

---
Jirka