U Lidla

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 2 14:42:41 CET 2012

Tak na tu Extolku pasuje sklicidlo od Proxxonu (ma to standardni M8x0.75), jen
je tam drobny hacek s tim, ze proti proxxonce je ten sroub kratsi, staci
uvnitr nechat jednu klestinu (ono se o ni opre celistmi to sklicidlo pri
utahovani, jinak se ma opiat rovnou o tu cast se zavitem) a vyjde to uplne
akorat.

http://www.gme.cz/prislusenstvi-a-nahradni-dily-k-elektrickemu-naradi/sklidlo-
proxxon-28941-p732-998/

Pavel Kutina