Rozvodnice

KarelM a8dtljb na gmail.com
Pátek Březen 2 14:33:08 CET 2012

Trosku jsem se v tom zorientoval, dle norem musi byt rozvodnice a
rozvadece k nimz maji pristup Laicke osoby typove zkousene. Typove
zkousky Vam udela pouze specializovana firma, pro zivnostnika financne
nerealna zalezitost.

Existuje ale jeste moznost, ze rozvadec bude mit pouze kusovou zkousku,
kterou udela revizni elektrikar (kontrola zapojeni, test na 2,5KV,..)
jenomze pak je ten revizak za dany rozvadec do konce zivota zodpovedny a
v tom je asi nejvetsi problem. Nekteri revizni si nechaji podepsat, ze
obsluha byla proskolena (tedy neni pak laicka) soucasti protokolu je
uvedeni IC(O) firmy ktera provedla vyrobu (montaz), coz muze taky pomalu
znamenak konec tzv. ceskych fusek.
KarelM