schema servo driveru yaskawa

Pátek Březen 2 12:43:18 CET 2012

To jsou teda vychytavky, ale jestli to neni proto, ze usmernovac
napajeni po jedne fazi neunese nebo je pocitano s 3f usmernenim pri
filtraci DC napajeni...
Aby to po oklamani nedelalo paseku pripadne kourove efekty.
A vubec nechapu, proc se takove menice delaji, kdyz takove napeti nikde
normalne neni - nebo jo? Zrovna mam na stole Emerson s timhle napajenim,
ale tam mi rekli, ze se to bezne napaji 1f a skutecne se zda, ze mu to
nevadi - kondenzatoru je tam slusna baterie.