schema servo driveru yaskawa

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 2 11:37:49 CET 2012

zdravim,
nepovaluje sa niekde schema servodriveru yaskawa, napriklad model sgdh08.
Brati si ich kupil ku freze, ale bohuzial model 200V/3fazy. Vykonovo by
nemal byt problem napajat ho z jednej fazy 230V, aj napatie jednosmernej
zbernice by zhruba by sedelo.
Bohuzial protestuje a hlasi chybu podpatie dc zbernice. Som presvedceny
ze je tam detekcia napatia jednotlivych faz a ked vidi len jednu tak
protestuje. Snazil som sa to rozobrat ale neviem na doske identifikovat
kde je ta ochrana.
Schema tohoto alebo podobneho menica by velmi pomohla aby som tu ochranu
mohol odstranit. Podla moznosti by som sa rad vyhol trojfazovemu
transformatoru 400V/200V.
Dakujem za akekolvek nakopnutie.
b.