pcb + programovanie

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 2 11:26:51 CET 2012

No vrabčí hnízda jsou proslusé svými parametry, ale blbě se to masově vyrábí
a nevypadá to hezky. O zkušenostech PCB vs, vrabčí hnízdo by mohli zasvěceně
vyprávět konstruktéři IR pojítka Ronja.

----- Původní zpráva -----
Od: pavel PP

No návrh a naprogramovat asi nemusí být to nejhorší, větší problém je
simulace zařízení a jeho příprava , aby se ten soft a vše okolo dalo odladit
a vychytat.
Dělal jsem teď s PWMkou, včetně snímání proudu, nejdříve jem postavil snímač
PWM I to U s operákem na vrabčím hnízdě.
http://silenergo.eu/myimages/22012012485.jpg

1.výsledné napětí na operáku vypadalo takhle :
http://silenergo.eu/myimages/22012012487.jpg

2.Potom jsem to učesal a vypadalo to takhle
http://silenergo.eu/myimages/28012012490.jpg

Pak jsem navrhl plošák a vypadá to hůř než v 2. ;-)