Cim rezat DPS?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Březen 1 21:55:28 CET 2012

Nástroje se dají zcela běžně objednat na internetu přímo u výrobců,
kterých je spousta.

Ten kotouč který jsem měl na mysli se dá objednat u
hoffmann-gruppe.de. U zakázky pod 2500 Kč se tam platí dost vysoké
dopravné (nad je to zdarma), ale mohl bych ho třeba "přibalit" až budu
u nich kupovat nástroje (tak jednou měsíčně). Těch malých karbidových
pil mají v on-line katalogu asi padesát, různé rozměry.

Ales Prochaska

 http://80.153.183.65/Download/MKS_Pricelist_ze46j38e.xls (ty vhodné na