Raspberry Pi

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Březen 1 20:53:51 CET 2012

http://www.zive.cz/bleskovky/miniaturni-pocitac-raspberry-pi-je-konecne-v-prodeji/sc-4-a-162595/default.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=4NR57ELY28s

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Lubos Medovarsky [lubos.hwlist na accelera-networks.com]
Odesláno: 1. března 2012 14:07
Komu: HW-news
Předmět: Re: Raspberry Pi

Nech si marketing hovori co chce, v mojom pripade R-Pi
splna prave to, co este nesplna napr. BeagleBoard, alebo
od zaciatku nefunkcny HawkBoard ci slabo podporovany
Grasshopper... neuspechov je kopa a tym je moznost
nasadenia kvoli nizkej cene, znamemu prostrediu,
moznosti pripojenia periferii, a to takmer hocikde.