Re: Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 16:39:27 CET 2012

K lepeni, podklad mam tzv. "cucanou" omitku je to smes sklarskeho kremenneho pisku bileho cementu , vodniho skla a tusim se tam jeste davalo neco dalsiho, vznikla smes je extremne lepkava po vytvrzeni velmi tvrda a odolna. Po 20 letech na zdi je prakticky nemozne ji od podkladovym cihel odelit. I z hlediska udrzby to byla super volba, barak na jare umejete wapkou a i po 20 letech je porad ciske bily. Z hlediska lepeni se strukturovany povrch zda take dobrou volbou. Pokud se EPS prilepi v cel plose musi to drzet rozhpdne radove lepe nez pofiderni bodove lepeni jistene plastvymi hmozdinkami a trny. K stridani teplit, teplota na stiku zed EPS (100-150mm) by mela byt defakto konstantni bez ohledu na to zda je zrovna na vnejsi strane -20 nebo +70.

Toho bych se nebal podstatne mene nadseny jsem z druhe strany EPS tedy z finalni vrstvy, perlinka + dve vrstvy lepidla nikterak nevzbuzuji mou duveru , mam rad zdi do kterych lze busit sekerou. Tady se prímo vidim jak projdu i s zebrikem kusem zdi.

J.