STAV: EPS, kalkulace prostupu tepla (bylo: Re: Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 1 13:49:11 CET 2012

Existuje i EPS s nižším difúzním odporem - prostě je dírkovaný ;-)
Hledejte třeba Baumit Open. Samozřejmě je třeba použít i stěrku a omítku
s podobně nízkým odporem, tedy nejlépe celý "systém".

Vata má kromě výhod i nevýhody - spousta povídání - a to i od odborníků,
tedy nejen od kecálistů, marketingových managorů apod. - se dá najít na
webu.

Kalkulačka na výpočet prostupu tepla vícevrstvou kjonstrukcí je na
http://stavba.tzb-info.cz/tabulky-a-vypocty/68-prostup-tepla-vicevrstvou-konstrukci-a-prubeh-teplot-v-konstrukci

Je třeba dát pozor na to, aby rosný bod se přestěhoval ze zdi do EPS -
jen tak ve zdi nebude v zimě kondenzovat voda.

---
Jirka