Odporova rezacka na EPS - zatepleni baraku?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 12:25:03 CET 2012

Uz me nebavi ucty za plyn na topeni a nechat se okradat statem na dalsi nove uhlikove dani se nenecham uz vubec.
V lete to vidim na zatepleni baraku.
Kdyz vidim narodni umelce, z odbornych firem je mi jasne, ze bych je musel umlatit tyci a pak si to stejne predelat sam proto je hodlam vynechat a udelat to sam rovnou.
Nejsem zadny velky priznivec oplacavani staveb polystyrenem, ale jina moznost asi neni.
Klasicka patrova vilka z 30let, 40cm cihla, pokud se vejdu rad bych to oblepil 150mm EPS, lepeno bez kotveni.
Jednak bych rad znal nazor mistnich stavitelu.

Predevsim, aby to nebylo total OT, budu potrebovat necim ten EPS rezat, rezani klasickou pilou dela neskutecny bordel a podle meho trha a neuzavira bunky EPS, proto bych rad pouzil odporovou rezacku.
Teoreticky mi to je jasne, odporovy drat a k tomu nejaky zdroj. Prakticky je to horsi, jaky odporovy drat, jaky vykon a jak se to cele reguluje?

J.