Re: Cim rezat DPS?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 12:02:43 CET 2012

Ono se dnes uz pomalu vyplati nechat si u cinana udelat i ty 4ks, ale pravda neni to tento pripad, po rozrezani cca 500ks.

Popravde vim, ze to muzu rozrezat at uz na kotoucove stolni pilce nebo na pasovce, tedy v malem spise lupenkove pilce nebo rozriznout ci rozdrazkovat na frezce nebo nastrihat na vhodnem strihacim "stroji", problem je ze nic z toho nemam a asi bych mel dodat ze tohle vsechno bych rad mel :-).
Jinak receno stojim pred dilematem zda a pripadne co koupit. Chapu ze se kvuli jednomu rezani asi nevyplati kupovat frezu, ale rikam si , ze se v "domacnosti hodi vice nez automaticka pracka, kterou jsem ve svem zivote jeste nepotreboval :-)".
Zkratka dilema zda koupit nejaky jednoucelovy stroj ala nuzky pak je otazkou jake a jak levne jsou jeste pouzitelne nebo zda investovat vice a koupit neco univerzalnejsiho , treba tu frezku :-)

J.