Re: OT: Jak funguje multifokalni nitroocni cocka?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 09:31:30 CET 2012

Nehledejte v tom zadnou velkou vedu ani kosmicke technologie obchazejici zakony optiky, je to jen sousta PR zvastu a mlzeni. Obecne multifocal se ve zdravotnictvi mysli cokoliv co ma vice nez jeden ostrici bod :-)
Pokud zustaneme u nitroocnich cocek delaji se difrakcni cocky napriklad ReSTOR lens od  Alcon Laboratories
pak se delaji refrakcni napriklad  ReZOOM lens od Advanced Medical Optics.
Povidani o ReZOOM napriklad zde
http://www.allaboutvision.com/conditions/mixed-multifocals.htm

J.