Raspberry Pi

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Březen 1 00:31:37 CET 2012

Vyrobca hovori, ze bootloader je velmi specificky, z cenovych dovodov
nieco dokonca obchadzali cez GPU, ale samotne Linuxove jadro by to
nemalo nijako vyrazne citit - ocakaval by som do jari dalsie
distribucie, napriklad Angstrom, ci OpenWRT :-)

L.